Lk2iB59U_400x400.jpg

Mijn naam is Esther Karsch-Spiro en ik ben de oprichter en voorzitter van Stichting Puzzelstuk. Ook ben ik het aanspreekpunt voor ouders en instanties.

Ik word in januari 53 en ben 28 jaar getrouwd met Gerben. Samen zijn wij de ouders van 3 zonen. Voor onze jongste zoon, Wilco, zijn wij dit project begonnen. Dit omdat wij ons ernstig zorgen maken over zijn toekomst. Wilco is nu 18 jaar, heeft een laag IQ en is klassiek autistisch. Tot afgelopen schooljaar kreeg hij onderwijs op het Metrum, een cluster 3 school, waar kinderen met allerlei handicaps, en daardoor allerlei behoeftes zitten. Ik zag dagelijks aan Wilco dat hij daardoor veel te veel prikkels te verwerken kreeg. Daardoor was zijn leven af en toe erg moeilijk en vooral heel erg vermoeiend. We besloten een woonvorm met zorg te beginnen, naar voorbeeld van Villa Voorschot, om voor Wilco een veilige plek te maken, met respect voor zijn beperkingen en oog voor zijn mogelijkheden. Telefonisch kunt u Esther Karsch-Spiro bereiken via nummer: 0629250284