Donaties

Realisatie Puzzelstuk

Stichting Puzzelstuk is op zoek naar donateurs die willen ondersteunen bij de realisatie van onze levensloopbestendige woonplek Puzzelstuk. De Sleutels betaalt de bouw maar we moeten zelf de speciale voorzieningen financieren zoals geluidsisolerende maatregelen, brandwerende voorzieningen, verzonken drempels, aankleding, stoffering, meubilair, rolstoel toegankelijke deuren et cetera zelf financieren en daar hebben wij jullie hulp hard bij nodig. Klik hieronder op DOE MEE en kies je onderwerp, vul daar je eigen bedrag in, iedere euro is welkom.

€ 273.475,00

Esthers verjaardag donaties

Voor mijn verjaardag vraag ik als cadeau een bijdrage voor Puzzelstuk! 2022 is ons bouwjaar en financieel moeten we nog een stukje. Iedere bijdrage is van harte welkom!

Marathon in Parijs voor Stichting Puzzelstuk en Pieter

Lieve allemaal, Op zondag 3 april 2022 doen wij, Julia, Michiel en Lennart, mee aan de marathon van Parijs. 42 km rennen door Parijs voor Stichting Puzzelstuk! Dit is een initiatief dat zich inzet voor een levensloopbestendig woonzorgcomplex voor 16 autistische jongeren met een laag IQ of een andere beperking. Onze Pieter is een van de nieuwe bewoners. Wij hopen met onze deelname ons steentje bij te dragen aan de inrichting en afwerking van het gebouw. Wilt u ook iets bijdragen? Doneren kan via de “Doneer nu” button op de website www.stichtingpuzzelstuk.nl. Heel veel dank namens Pieter Houtman en iedereen die bij dit initiatief betrokken is!

€ 4.314,36

Joris bijna jarig!!!

Hij kan bijna niet wachten. We hebben een aftelkalender voor hem gemaakt. 29 maart wordt onze lieverd al weer 20 jaar! Het wordt een spannend nieuw levensjaar voor Joris en voor ons, want zoals jullie allemaal inmiddels wel zullen weten, gaat Joris volgend jaar wonen in zijn eigen huis in Puzzelstuk. Joris is een echte familieman. Houdt ervan om ritjes te maken in zijn "grote grijze Joris bus" en heeft nog een grote hobby: bakjes, doosjes, laatjes, deurtjes, automatische deuren, liften ...kortom alles wat open en dicht kan heeft zijn grote interesse!